Magasabb szint a szolgáltatások kezelésében – itt az OPTIC

Új nevet és képességeket kapott az IT-platformunk, hogy még jobban segítse a szervezeteket a digitális átalakulásban.

Ma már szinte minden szoftvergyártónak van saját informatikai platformja, méghozzá jó okkal. A megfelelő IT-platform hatékonyan támogatja az IT-modernizálási törekvéseket. Az alkalmazottak hatékonyabban, önkiszolgáló módon intézhetik ügyeiket különféle digitális folyamatokon keresztül, így például automatizált teljesítéssel kérhetnek szolgáltatásokat. Egy megfelelő platform összehangolja a különféle IT-felületek működését, és átláthatóbb információkat biztosít a megosztott adatokon és elemzéseken keresztül. Ezenfelül az egységes felhasználói felület lehetővé teszi, hogy a felhasználók rövid idő alatt megtanulják a platform használatát.

Ugyanakkor nem minden IT-platform egyformán hasznos. Sok olyan van köztük, amely egyedi kódolást kíván, ami a későbbiekben karbantartást igényel, megnehezíti az automatizálást, és növeli a költségeket. Ráadásul az IT-csapatoknak külön kell foglalkozniuk azzal, hogy az egyedi folyamatokat összehangolják a teljes környezetben, beleérve a felhőt és a vállalati adatközpontban működő infrastruktúrát is. Pedig az IT-platformoknak éppen a munkafolyamatok egyszerűsítése lenne a feladatuk.

A Micro Focus új név alatt megjelenő terméke megoldást kínál ezekre a problémákra. Az eredeti Micro Focus ITOM platform 2017-ben jelent meg, elsősorban azzal a céllal, hogy konténerek segítségével egyszerűsítse a termékek frissítéseinek telepítését. Az elmúlt évek során aztán a platform technológiája továbbfejlődött. Növeltük a mikroszolgáltatás-alapú, megosztott szolgáltatások számát, egységes megközelítést biztosítottunk a személyazonosságok kezeléséhez, az egypontos bejelentkezéshez és a konténerek kezeléséhez, illetve bővítettük az integrációs képességeket.

2020-ban pedig új szintre emeltük a termékfejlesztést. Tavaly a konvergencia volt a fő csapásirány, amelynek mentén jelentős mértékben javult a felhasználói élmény, és új nevet is választottunk platformunknak: Operations Platform for Transformation, Intelligence and Cloud, vagyis OPTIC.

A konvergenciához kapcsolódó képességek a következők:

Felhasználói élmény

A HCMX és az Asset Management X kiadásával elkezdtük a szabványosítást a platform intuitív felhasználó felületén, hogy támogassuk az önkiszolgáló módszereket. Idővel minden Enterprise Service Management termékünk ezt a felületet fogja alkalmazni a végfelhasználók támogatására.

Adatok és analitika

Az OPTIC Data Lake egyszerűsíti a különféle forrásokból származó adatok gyűjtését, rendszerezését és tárolását, beleértve a Micro Focus Operations Bridge, a Network Operations Management és a Data Center Automation megoldásokat, illetve számos harmadik fél eszközét. A megoldás lehetővé teszi a közös adatelemzést és adatvizualizációt olyan fontos feladatok kapcsán, mint például az események automatizált korrelációja.

Automatizálási képességek

A Micro Focus Robotic Process Automation és az Operations Orchestration együttesen a legjobbat nyújtja mind a felhasználói felületeken, mind az API-kon keresztül kialakított, automatizált folyamatok esetében, így képesek összefogni több alkalmazást és a digitális átalakításban érintett felhasználási területeket.

Feltérképezés

A Micro Focus Universal Discovery és a Universal CMDB kiemelkedő teljesítményt nyújt a hibrid informatikai eszközök feltérképezésben és azonosításában. Az új IT-platform révén pedig a többfelhős, konténeres és az adatközponti környezetekben is minden eddiginél egyszerűbben, egyetlen eszközzel felderíthetők a hibrid-IT-erőforrások a Micro Focus összes termékében, amihez a Smart Software Analytics azonosítja az ismeretlen szoftvereket.

További információért látogasson el a termék weboldalára.

0