Így támogattuk ügyfeleink digitális átalakulását 2020-ban

Nem volt egyszerű helytállni a tavalyi évben, és lépést tartani az új helyzetekkel és elvárásokkal. Bemutatunk néhány példát, hogy az ügyfeleink ennek ellenére hogyan tudták kihozni a maximumot a lehetőségeikből.

A vállalatok számára már 2020 előtt is komoly kihívást jelentett, hogy egyszerre kell gondoskodniuk a mindennapi működés fenntartásáról és a digitalizációról. Ez a helyzet csak tovább éleződött a járvánnyal és a nyomában járó változásokkal. A cégeknek ugyanis az új körülmények között is biztosítaniuk kell, hogy termékeik és szolgáltatásaik folyamatosan és zavartalanul elérhetők legyenek az ügyfelek számára. Ugyanakkor magasabb szintű agilitásra van szükségük ahhoz, hogy lépést tartsanak az üzleti modellek gyors és sokszor kiszámíthatatlan változásaival. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy digitális alapokra helyezzék működésüket – méghozzá úgy, hogy a fejlesztések ne zavarják meg a napi munkafolyamatokat.

Tisztában vagyunk vele, hogy ez rendkívül nehéz és összetett feladat, ezért a Micro Focus számos különböző területen, több különféle eszközzel segíti a szervezeteket abban, hogy eleget tegyenek az elvárásoknak, bárhogyan is alakulnak a körülmények. Az elmúlt, meglehetősen nehéz évben is hatékonyan tudtuk támogatni ügyfeleinket a digitális átalakulásban és az új helyzetekhez való alkalmazkodásban. Íme, néhány példa a teljesség igénye nélkül:

Az FCP német építésziroda sok más céghez hasonlóan arra kényszerült, hogy nagyon rövid idő alatt biztosítson lehetőséget távmunkára az alkalmazottak számára, amihez fájlmegosztó, csoportmunka– és eszközfelügyeleti megoldásainkat vették igénybe. Ezekkel gyakorlatilag egyetlen hétvége alatt megoldották, hogy a munkavállalók 95 százaléka otthonról is tudja végezni a munkáját, és hatékonyan tudjanak együttműködni egymással és a partnerekkel. Az átálláshoz minimális infrastrukturális változtatásra volt szükség, minden továbbra is a saját szervereikről fut, és a 20 millió fájlból álló, 30TB-nyi adatállományt is hatékonyan és központosítottan tudják kezelni a Filr segítségével.

Az USA Kongresszusi Könyvtára még 2019 végén határozta el, hogy egyszerűsíti az IT-infrastruktúrát és a HR-folyamatokat, amihez a Micro Focus folyamatkezelő rendszerét választotta. Az eszköz biztonságos, felhőalapú használatot tesz lehetővé, és rugalmas, magas szintű megoldást kínál ahhoz, hogy a megváltozott munkakörülményekhez igazítva könnyen átalakítsák a folyamatokat és alkalmazásokat. Így hatékony támogatást biztosít ahhoz is, hogy az új helyzetben megfelelően tudjon működni a szervezet.

Az elmúlt évben megugrott az igény az online igénybe vehető egészségügyi szolgáltatások iránt, ahogyan ezt az Ausztráliában működő Doctors on Demand szolgáltató is megtapasztalhatta. A megnövekedett forgalom mellett kiemelten fontos volt számukra, hogy minden potenciális biztonsági kockázatot azonnal észleljenek és kezeljenek, és így biztonságban tudják az ügyfelek és az orvosok adatait, illetve a szabályozásoknak is megfeleljenek. Ehhez hatékony segítséget nyújtottak számukra az egyszerűen bevezethető biztonsági teszteszközeink.

A Hollandiában szintén az egészségügyben tevékenykedő Carante Groep már 2020 márciusa előtt is lehetőséget biztosított a távmunkára és távoli hozzáférésre 2000 alkalmazott számára, ám a megváltozott körülmények miatt újabb 3000 alkalmazottat kellett bevonniuk ebbe a körbe. Ehhez a Micro Focus hitelesítési keretrendszerét vették igénybe, így az elektronikus eszközök használatának növekedésével lépést tartva a fejlesztésnek köszönhetően a gondozók bármikor, bármilyen eszközről megfelelő ellátást tudnak biztosítani a kliensek számára.

Amennyiben további részleteket szeretne megtudni a projektekről és az egyéb lehetőségekről, olvassa el angol nyelvű összefoglalónkat, vagy keresse kollégáinkat!

0