Hasznos újdonságok az OpenText legfrissebb MI-rendszerében

Az új mesterséges intelligencia olyan feladatokat is megcsinál a szakemberek helyett, mint az IT-támogatási kérések teljesítése, a kiberfenyegetések gyors azonosítása vagy a szoftverek minőségének ellenőrzése.

Szinte minden iparágban erős igény mutatkozik a mesterséges intelligencián alapuló megoldások iránt. A Gartner előrejelzése szerint jövőre már a nagyvállalatok 30 százaléka támaszkodik majd MI által generált, személyre szabott tartalmakra. Ez exponenciális ugrásnak számít 2022-höz képest, amikor az arányuk mindössze 2 százalék volt. A Gartner egy másik jóslata szerint pedig 2026-ra a generatív MI a rutinfeladatok 20 százalékát automatizálja több különböző iparágban.

A Micro Focust felvásárló OpenText készen áll arra, hogy támogassa ezt az átalakulást. Ezt mutatják a legfrissebb Cloud Editions csomagban található legújabb fejlesztések is. Az új megoldások lehetővé teszik a szervezetek számára, hogy számos különféle felhasználási esetben kihasználják az MI előnyeit, és közben a vállalati információk is biztonságban legyenek. Az OpenText megoldásai privát MI-n és nagy nyelvi modellen alapulnak, ezért a cégeknek nem kell betáplálniuk az érzékeny vállalati adataikat valamilyen külső megoldásba ahhoz, hogy kezeljék és feldolgozzák azokat, illetve tudásbázisokat hozzanak létre belőlük.

A csomagból három fejlesztés különösen érdekes lehet a hazai ügyfelek számára.

ITSM

Az OpenText Service Management Automation X (SMAX) megoldásban elérhető OpenText IT Operations Aviator hatékonyan, automatizáltan teljesíti a leggyakoribb kéréseket az IT-szolgáltatások terén. Ezek közé tartozik például a szolgáltatások igénylésének kezelése, a vállalati tudás összefoglalása vagy a supportra vonatkozó gyakori kérdések megválaszolása generatív MI-alapú chatboton keresztül. (Ezekről a funkcióról itt írtunk bővebben.) Ezáltal kevesebb teher a hárul támogató személyzetre, amelynek tagjai fontosabb feladatokkal foglalkozhatnak, egyúttal pedig a költségek is csökkennek.

Kiberbiztonság

Az OpenText Cybersecurity Cloud olyan innovatív megközelítést kínál a fenyegetések azonosításához, amely ötvözi a folyamatosan és automatikusan tanuló gépi tanulási modelleket és a gyors bevezetést. A megoldás lehetővé teszi, hogy akár órákon belül élesben működjenek új tanulási modellek, így a szervezetek villámgyorsan reagálhatnak a legújabb típusú fenyegetésekre is.

A rendszer megbízható és naprakész információkat nyújt a kibertérben található fenyegetésekről a vállalatoknak, ami valós időben biztosítja a kockázatok hatékony csökkentését. A szervezetek egyre több adattal gazdálkodnak, ami nehézséget jelent számukra az adatszivárgás kockázatainak kezelésében és a szabályozások betartásában. Legújabb fejlesztésein keresztül az OpenText ezeken a nehézségeken is könnyít, ugyanis az OpenText Voltage Fusion felhőalapú adatbiztonsági platformot integrálta az OpenText Content Could megoldásával, az OpenText Extended ECM rendszerrel.

A Voltage Fusion zökkenőmentesen gondoskodik az adatok feltérképezéséről és osztályozásáról, betekintést nyújt az adatbiztonságba, monitorozza az adatok használatát és lehetővé teszi azok életciklusának kezelését, továbbá hatékonyan orvosolja az érzékeny adatokkal kapcsolatos kihívásokat. Az eszköz segítségével a kiberbiztonsági vezetők átláthatják, hol találhatók érzékeny információk a rendszerekben, és hogyan tudják azokat a legjobban megvédeni.

Azáltal, hogy ezek a képességek össze vannak kapcsolva az OpenText EXCM megoldással, az ügyfelek még hatékonyabban azonosíthatják az érzékeny adatokat a tartalomkezelési rendszerekben és azokon kívül is, ami magasabb szintű átláthatóságot nyújt a szétszórt adatok, a megfelelőség és az adatvédelem terén.

Szoftverfejlesztés

Az  OpenText DevOps Cloud még magasabb szintre emeli az application delivery kezelését, és lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy a számukra megfelelő ütemben, hatékonyan hozzanak létre és telepítsenek szoftvereket a felhőben.

Az OpenText™ ALM/Quality Center tesztmenedzsment és alkalmazáséletciklus-kezelő eszközbe bekerült egy modern, webes felhasználói felület, aminek köszönhetően a fejlesztők, tesztelők és rendszergazdák egyszerűen végezhetik feladataikat bármilyen eszközön, bármilyen böngészőből. A fejlesztés csökkenti az ügyfelek telepítési költségeit és hatékonyabbá teszi a minőségbiztosítási csapatok munkáját. Az intuitív környezetben a fejlesztők és tesztelők gyorsabban és hatékonyabban dolgozhatnak olyan új funkcióknak köszönhetően, mint a szűrés, a csoportosítás és a kedvencek megjelenítése. A webhelyadminisztrátorok is kihasználhatják az újratervezett és dinamikus felhasználói felület előnyeit, amely javítja az ügyfélkezelést, az API-kulcsok kezelését és a SaaS-példányok licenceinek kiosztását.

0

Vélemény, hozzászólás?